DSpace 立正大学 日本語
 

立正大学学術機関リポジトリ >
学部 >
経営学部 >
立正経営論集 >
40巻1/2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11266/1273

Title: 商品開発意図への共感とブランド・ロイヤルティ(鈴木孜彦教授追悼号)
Other Titles: Share of Heart and Brand Loyalty(To the memory of Professor Atsuhiko Suzuki)(To the memory of Professor Atsuhiko Suzuki)
Authors: 井上, 淳子
Inoue, Atsuko
立正大学経営学部
Rissho University
Issue Date: Mar-2008
Publisher: 立正大学経営学会
URI: http://hdl.handle.net/11266/1273
Appears in Collections:40巻1/2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KJ00005615066.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.