DSpace 立正大学 日本語
 

立正大学学術機関リポジトリ >
学部 >
社会福祉学部 >
人間の福祉:立正大学社会福祉学部紀要 >
第6号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11266/6044

Title: 1・2歳児のいざこざに保育者はいかにかかわるか-その2:いざこざの生まれる仕組みと,その発達的変化をどう捉えるか-
Other Titles: How do teachers intervene in the conflicts between young children? : On the conflicts during the second and third year of life in a nursery school.[2]
Authors: 矢澤, 圭介
YAZAWA, Keisuke
Keywords: 1・2歳児の物をめぐるいざこざ
1歳半頃での変化
社会的観察行動(SOB)
モデリング行動(MB)
Issue Date: 10-Sep-1999
Publisher: 立正大学社会福祉学部
URI: http://hdl.handle.net/11266/6044
Appears in Collections:第6号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
矢澤圭介_p147-165.pdf970.97 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.