DSpace 立正大学 日本語
 

立正大学学術機関リポジトリ >
学部 >
社会福祉学部 >
人間の福祉:立正大学社会福祉学部紀要 >
第22号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11266/6229

Title: 子どもの学習と保育者―子どもインタラクション
Other Titles: The Relation between Young Children's Learning and Teacher-Children Interaction
Authors: 矢澤, 圭介
YAZAWA, Keisuke
Keywords: 行動主義
認知主義
状況主義
インタラクション
保育者のレパートリー
Issue Date: 10-Mar-2008
Publisher: 立正大学社会福祉学部
Description: 田口正己教授退職記念号
URI: http://hdl.handle.net/11266/6229
Appears in Collections:第22号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
矢澤圭介_p71-89.pdf935.8 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.